Hva er Inneogute.no?
Inneogute er en norsk nettbutikk som selger produkter som gjør hverdagen enklere. Vi tilbyr rask og tollfri levering til hele landet.
Jeg har et produktspørsmål, skal jeg kontakte kundeservice?
Det er produktbeskrivelse og bruksinstruks på nettsiden. Hvis du lurer på noe utover dette, ta kontakt med kundeservice på kundeservice@inneogute.no.
Hvordan endrer jeg ordren min?
Du kan ikke endre din ordre etter betaling.
Jeg angrer på kjøpet mitt, hva gjør jeg?
Kontakt oss før varen er sendt, så avbryter vi kjøpet og refunderer pengene. På grunn av rask ordrebehandling er det ingen garanti for at vi får kansellert bestillingen din før sending. I slike tilfeller henviser vi til angreretten din. Les mer her:
Har bestillingen gått igjennom?
Du mottar en ordrebekreftelse på mailadressen din når bestillingen er gjort.
Kan jeg endre betalingsmåte etter at bestillingen er sendt?
Nei, det lar seg dessverre ikke gjøre.
Hvor er min ordre?
Du mottar sporingsdetaljer om pakken din på mailadressen, som du registrerte kjøpet ditt på.
Hvor lang er leveringstiden?
Normalt er leveringstiden på 3-5 virkedager med Postnord.
Vil det tilkomme toll eller MVA på ordren min?
Nei, vi har lager i Norge og ingen toll i Norge. MVA er inkludert i prisen.
Hva koster frakten?
All informasjon om de ulike fraktmetodene og prisene finner du her.
Hvor lenge ligger pakken hos post i butikk?
7 dager.
Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?
Pakken blir returnert til Inneogute.no, hvor kunde betaler fraktgebyr for ikke-hentet pakke. Du blir belastet med et gebyr for å dekke frakt og håndteringskostnader, 89kr. Dette omfatter også bestillinger som ikke hentes ut, eller bestillinger som ikke kan leveres til deg på grunn av feil adresse, manglende merking av postkasse, og andre forhold, som du er ansvarlig for. Du vil ikke refunderes prisen du betalte for frakt ved bestilling.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Hvis du angrer på ditt kjøp hos Inneogute.no kan du returnere varene dine til oss innen 14 dager fra du mottok varene. Kontakt: kundeservice@inneogute.no, så sender vi deg returseddel. Eller skriv ut selv her. Av hensyn til miljøet legger vi ikke ved returseddel i pakken din. Du har 14 dagers åpent kjøp. Forsegling på produkter må ikke være brutt. Merk at returretten bare gjelder dersom du gir oss melding om at du ønsker å benytte din returrett, og at varen sendes tilbake innen 14 dager i samme stand som den var da den ble sendt til deg.
Er det mulig å bytte vare?
Nei, det er ikke mulig. Du kan returnere produktene dine innen 14 dager, og få refundert pengene. Deretter kan du legge inn ny bestilling.
Hvordan reklamerer jeg på en ødelagt vare?
Opplever du feil med varen, må du reklamere så fort du oppdager feilen. Reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil, ikke normal slitasje. Reklamasjonsretten er på to år. Kontakt kundeservice på kundeservice@inneogute.no om du ønsker å reklamere, slik at vi kan hjelpe deg. Send med bilde av feilen. Du betaler selv fraktkostnad for retur.
Ser hjemmesiden rar ut?
Kontakt kundeservice@inneogute.no, så ordner vi!
Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrevet?
Du kan melde deg av nyhetsbrevet nederst på e-postene du får fra oss. Du kan også kontakte kundeservice på kundeservice@sincere.no, så melder de deg av nyhetsbrevet.
Fikk du ikke svar på det du lurte på?
Kontakt oss.